Τα τελευταία 9 χρόνια του ΜΟΦΣ 2009-2017

Αρχική
ΘΑΣΟΣ 2017

thasos__2017.png

 

Δελτίο τύπου ΘΑΣΟΣ 2017 - Διοργανωτής Μ.Ο.Φ.Σ.

Ο ΜΟΦΣ του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ στη ΘΑΣΟ.

ΔΕΙΤΕ φωτογραφίες στο     https://www.facebook.com/profile.php?id=100005052735429  

 

Ο ΜΟΦΣ ξεκίνησε τις καλοκαιρινές θαλάσσιες δράσεις του στη ΘΑΣΟ. Στο όμορφο νησί του Θρακικού πελάγους, ο ΜΟΦΣ πήγε για 4 φορά τα τελευταία 8 χρόνια, γιατί συνδυάζει βουνό, ήπια θάλασσα και καταπληκτικές παραλίες. Με τις σημαντικές βελτιώσεις των λιμενικών εγκαταστάσεων και τα νέα λιμάνια είναι ιδανικό για τους κατόχους σκαφών αναψυχής. Ειδικά φέτος η δράση έγινε και για 2 επιπλέον λόγους:

1) Για να υπάρχει μία πολύ χαμηλού κόστους θαλάσσια δράση, με πολλές εναλλακτικές δυνατότητες συμμετοχής, στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν όλοι

2) Για να πάει ο ΜΟΦΣ, ο οποίος πλέον επεκτάθηκε σε όλη τη Βόρειο Ελλάδα, ακόμη πιό κοντά στα μέλη του από την Καβάλα την Ξάνθη και ευρύτερα την Θράκη.

Ο καιρός καλοκαιρινός, μπουνάτσα, θερμοκρασία θαλάσσης στους 20 βαθμούς , ιδανική για μπάνιο (η θάλασσα στις Αλυκές τις Θάσου είναι από τις ζεστότερες της Ελλάδα).

Το πρωί  της 3/6 τα σκάφη που πήγαν οδικώς έπεσαν από την Πέραμο. Το μέλος του ΜΟΦΣ από την Καβάλα Μάκης Νεφρέμ είχε κανονίσει τα πάντα. Ένα τεράστιο τρακτέρ έριξε αμέσως τα σκάφη, τα οποία σε 40 μόλις λεπτά έφθασαν στα Λιμενάρια, όπου ήδη είχαν δέσει τα σκάφη που ήρθαν από τη Βουρβουρού. Άνετο δέσιμο – πλαγιοδέτηση στο νέο λιμάνι. Ακολούθησε βουτιά στον Αρχάγγελο και μπάνιο στις Αλυκές. Το βράδυ στα Λιμενάρια πολιτιστικές κδηλώσεις με ΦΕΣΤΙΒΑΛ παραδοσιακών χωρών από τοπικούς φορείς και γεύμα με παλαιά και νέα μέλη.... ακόμη και από την Αγγλία !!!!!

Η 2η μέρα στη ΘΑΣΟ ξεκίνησε με συννεφιά. Στη ρότα μας για το ΛΙΜΕΝΑ βρήκαμε ισχυρό ΚΟΝΤΡΑ καιρό, ότι έπρεπε για να δοκιμαστούν σκάφη και πληρώματα εν όψει της αποστολής μας στην Πανελλήνια της ΛΕΣΒΟΥ. Την Κυριακή το βράδυ στο εξαιρετικό Simi Restaurant της Θάσου, γιορτάσαμε τα γενέθλια του δραστήριου μέλους μας από την Ξάνθη Γιάννη Σερδάρη. Το εστιατόριο (το καλύτερο της Θάσου), μας είχε παραχωρήσει ένα θαυμάσιο ξεχωριστό χώρο. Η υπέροχη βραδυά ολοκληρώθηκε με ποτό σε κεντρικό bar.

Οικογενειακή ατμόσφαιρα – κέφι – γέλιο – σύμπνοια και τόσα άλλα, μία παρέα που «έδεσε» αμέσως. Ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσουμε την τριήμερη δράση μας στη ΘΑΣΟ με water activities στο La Scala.

11 ΣΚΑΦΗ (ΦΟΥΣΚΩΤΑ - ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΟ - JET) επιβεβαίωσαν τον ΜΕΙΚΤΟ χαρακτήρα του ΜΟΦΣ, ο οποίος είναι πλέον ο όμιλος των κατόχων κάθε είδους σκάφους αναψυχής. 
Τα 38 ΑΤΟΜΑ από 4 έως 64 χρονών υπογράμμισαν τον οικογενειακό χαρακτήρα του ομίλου.

Το μέλος μας Βαγγέλης Τσιγγκαλίδης μας μοίρασε το αναμνηστικό μπλουζάκι "ΘΑΣΟΣ 2017" που τύπωσε με δικά του έξοδα. Ο ΜΟΦΣ μοίρασε το καπελάκι του συλλόγου

Ένα από τα νέα μέλη μας ο Σάκης Δεληγιαννίδης μας έκανε μία έκπληξη, είχε πάρει για όλους μας ένα θαυμάσιο ναυτικό βραχιολάκι

Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γιατί η επέκταση του ΜΟΦΣ στην Καβάλα και την Ξάνθη το 2016, μας έδωσε την ευκαιρία να γνωριστούμε με αξιόλογους καπεταναίους και θαυμάσια πληρώματα π ου ήρθαν στην Αλόννησο το 2016, έκτοτε έρχονται μαζί μας σε όλες τις σημαντικές δράσεις μας (στη Θεσσαλονίκη, στην Αμμουλιανή, στην Αθήνα, στα Χανιά κ.τ.λ ) και περνάμε υπέροχα.

Κυβερνήτες και πληρώματα δώσαμε ραντεβού για την επόμενη εκδήλωσή μας στη Θράκη, τη δράση μας στη ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ «ΜΟΦΣ- ΚΑΒΕΙΡΙΑ 2017» το 2ο 15ημερο του Αυγούστου του 2017.ΔΕΙΤΕ φωτογραφίες στο

 

 

 

 

ΘΑΣΟΣ 2017 - Διοργανωτής Μ.Ο.Φ.Σ.

 

ΠΡΟΥΠΟΥΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ -  ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

 

Α. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  1. Στη δράση μετέχουν μόνο όσοι υποβάλουν την υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής και επίσης αποδέχονται ρητά και ανεπιφύλακτα τον παρόν κείμενο
  2. Οι δηλώσεις συμμετοχής, που υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά είναι «πρόθεση συμμετοχής», η ουσιαστική δήλωση γίνεται όταν θα φθάσει το κάθε σκάφος στη ΘΑΣΟ και υποβληθούν οι δηλώσεις από τους κυβερνήτες και τα πληρώματα.

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ: Υπάρχουν 2 τύποι δηλώσεων συμμετοχής

  1.  
    1. ΤΥΠΟΣ Α για τους κυβερνήτες των σκαφών
    2. ΤΥΠΟΣ Β για τα πληρώματα των σκαφών
  2. Το ΔΣ του ΜΟΦΣ δεν δεσμεύεται να κάνει αποδεκτή οποιαδήποτε δήλωση συμμετοχής ατόμων ή σκαφών .
  3. Οι συμμετέχοντες, στις δράσεις που θα ορίσει ο Αρχηγός της δράσης, θα φορούν τα ρούχα του ΜΟΦΣ.
  4. Κάθε σκάφος θα φέρει σήματα -  σημαίες – αφίσες – αυτοκόλλητα κ.τ.λ. που θα του υποδείξει ο Αρχηγός της δράσης.
  5. Προϋπόθεση συμμετοχής είναι η απόλυτη αποδοχή από τους κυβερνήτες των ορίων ταχύτητας που ορίζονται ως εξής:
    1. Ταχύτητα ελλιμενισμού (από το σημείο εισόδου του λιμανιού ή από το σημείο εισόδου σε κάθε κόλπο των δράσεων) 2,5 knots – ταχύτητα ρελαντί
    2. Ταχύτητα σε οποιαδήποτε ομαδική δράση 20-22 knots ή αυτή που θα ορίσει ο Αρχηγός της δράσης

 

Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο ΜΟΦΣ του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ στη ΘΑΣΟ.

Ξεκινάμε τις καλοκαιρινές μας θαλάσσιες δράσεις στη ΘΑΣΟ.

Ο καιρός καλοκαιρινός, μπουνάτσα, θερμοκρασία θαλάσσης στους 20 βαθμούς , ιδανική για μπάνιο (η θάλασσα στις Αλυκές τις Θάσου είναι από τις ζεστότερες της Ελλάδα).

Στην όμορφη Θάσο πάμε για 4 φορά τα τελευταία 8 χρόνια, γιατί συνδυάζει βουνό , ήπια θάλασσα και καταπληκτικές παραλίες. Ειδικά φέτος η δράση γίνεται και για 2 επιπλέον λόγους:

1) Για να υπάρχει μία πολύ χαμηλού κόστους θαλάσσια δράση, με πολλές εναλλακτικές δυνατότητες συμμετοχής, στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν όλοι

2) Για να πάει ο ΜΟΦΣ, ο οποίος πλέον επεκτάθηκε σε όλη τη Βόρειο Ελλάδα, ακόμη πιό κοντά στα μέλη του από την Καβάλα την Ξάνθη και ευρύτερα την Θράκη.


 

ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 3/6/2017:

Σκάφη του ΜΟΦΣ ξεκινούν

Α . Από τη Βουρβουρού ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και καβατζάροντας το Άγιο Όρος φθάνουν στη Θάσο (60ΝΜ)

Β. Από την Κεραμωτή (3ΝΜ από τη Θάσο)

Γ. Από την Πέραμο Καβάλας (15ΝΜ από τη Θάσο), όπου τα σκάφη πέφτουν με ειδικό όχημα και τα αυτοκίνητα – traylor φυλάσσονται σε Parking (όλα προσφορά του μέλους μας από την Καβάλα ΜΑΚΗ ΝΕΦΡΕΜ)

Τα σκάφη συναντώνται στο νέο λιμάνι στα Λιμενάρια (40 37 28, 24 23 19) στις 12πμ

Γρήγορος καφές – συμπλήρωση δηλώσεων συμμετοχής  -τακτοποίηση στο

Hotel MOLOS, που είναι  δίπλα στη μαρίνα που θα δέσουμε.

Πρώτη «συμβολική» Βουτιά στη "Γκιόλα" 40 35 10, 24 40 13

2ο μπάνιο στο κολπάκι κάτω από το μοναστήρι του Αρχάγγελου 40 35 46, 24 42 05

«Κυρίως» μπάνιο και «ελαφρύ» ουζάκι στις Αλυκές 40 36 16, 24 44 24,

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 4/6

Περίπλους Θάσου με συνεχείς στάσεις για μπάνιο στις καλύτερες παραλίες, Ποτό, Χρυσή άμμο, κ.τ.λ.

Άφιξη στο ΛΙΜΕΝΑ τακτοποίηση στο ξενοδοχείο ΤΙΜΟΛΕΩΝ, που είναι δίπλα από τη μαρίνια που θα δέσουμε

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 5/6

Πολιτιστικό πρόγραμμα, τελευταίες βουτιές στη Γλυφάδα - Επιστροφή

Επισυνάπτεται το πλήρες πρόγραμμα των 37 δράσεων του ΜΟΦΣ για το 2017, σε καλύτερη ανάλυση μπορείτε να το δείτε στο http://mofs.gr/index.php

 

 

Γ. ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

 

Ως αρχηγός της δράσης ορίζεται ο Πρόεδρος του ΜΟΦΣ Θόδωρος Καρτσιώτης.

 

ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ δράσης

Δεδομένου ότι τα σκάφη θα ξεκινήσουν από διάφορα σημεία, ως λιμάνι έναρξης δράσης ορίζονται τα ΛΙΜΕΝΑΡΙΑ και ως λιμάνι λήξης ο ΛΙΜΕΝΑΣ

Οι κυβερνήτες των σκαφών που θα συμμετάσχουν αποφασίζουν σε όλες τις περιπτώσεις μόνοι τους και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τον εαυτό τους και για τα άτομα που μεταφέρουν με το σκάφος τους σε όλες τις δράσεις της διοργάνωσης

Οι  κυβερνήτες των σκαφών και τα πληρώματα μετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη σε όλες τις δράσεις σε στεριά και θάλασσα και κανονίζουν μόνοι τους ότι αφορά την μετάβαση και επιστροφή τους στη ΘΑΣΟ.

Συνίσταται η συγκρότηση επί μέρους ομάδων σκαφών για τις πλεύσεις από και προς την ΘΑΣΟ ώστε να μην υπάρχουν μοναχικές πλεύσεις. Το ΔΣ του ΜΟΦΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για την σύσταση των ομάδων αυτών και για τις πλεύσεις τους από και προς την ΘΑΣΟ.

 

Προϋποθέσεις για τη συμμετοχή

1.      ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Σύμφωνα με πάγιες αποφάσεις των ΓΣ του ΜΟΦΣ στις θαλάσσιες δράσεις του ΜΟΦΣ:

a.      Συμμετέχουν μόνο τα σκάφη των οποίων τουλάχιστον ο κυβερνήτης, είναι ταμειακώς τακτοποιημένο μέλος του ΜΟΦΣ

b.      Όλοι οι συμμετέχοντες υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής με συγκεκριμένο κείμενο (διαφορετικό για τον κυβερνήτη και το πλήρωμα) και αποδέχονται πλήρως τις οδηγίες πλου.

Στη συγκεκριμένη δράση οι δηλώσεις θα υπογραφούν στο πρώτο σημείο συνάντησης όλων των σκαφών στη Θάσο.

 

2.      ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ: Πέρα από τα 10 σκάφη που ήδη δήλωσαν συμμετοχή, επιτρέπονται και άλλες συμμετοχές αρκεί να πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις. Εάν χρειάζονται δωμάτια θα πρέπει να κλείσουν μόνοι τους

  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.    Σε όλες τις πλεύσεις όλοι οι επιβαίνοντες των σκαφών είναι αυστηρά υποχρεωτικό να φορούν τα σωσίβιά τους, ακόμη και σε μπουνάτσα. Οι κυβερνήτες των σκαφών θα φορούν υποχρεωτικά το stop switch (quick stop).

2.    Με ευθύνη των κυβερνητών,

        το κάθε σκάφος πρέπει να φέρει όλα τα προβλεπόμενα εφόδια να έχει σε ισχύ όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και ασφάλειες. Οι κυβερνήτες πρέπι να έχουν την σχετική άδεια χειριστού. Πρέπει, επίσης, το σκάφος και ο εξοπλισμός του να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.

3.    Προϋπόθεση συμμετοχής σκάφους στη διοργάνωση, είναι να διαθέτει το κάθε σκάφος  VHF βάσης ή έστω φορητό VHF

4.    Σκάφος που δεν έχει VHF σε λειτουργία ή χαλάσει το VHF του και δεν έχει εφεδρικό, μπορεί να αποβληθεί από τις θαλάσσιες δράσεις.

5.    Οι επικοινωνίες θα γίνονται στη συχνότητα του ΜΟΦΣ (κανάλι 74). Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης διπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74 & 16. Όσα VHF έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης τριπλής λήψης, θα ρυθμιστούν στα κανάλια 74, 12 & 16, εκτός αν ο όμιλός τους ορίσει διαφορετικά.

Επιβάλλεται να τηρούνται οι κανόνες ορθής συμπεριφοράς κατά τη χρήση του VHF. Ο κυβερνήτης είναι υποχρεωμένος σε τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχει το VHF του σκάφους του μήπως μπλοκάρει τις συχνότητες Απαγορεύεται σε όλη της δράσης η χρήση του VHF από ανηλίκους.

6.     Oι κυβερνήτες θα πρέπει να φροντίσουν, ώστε τα VHF τους να έχουν ισχύ εξόδου τουλάχιστον 19 Watt και στάσιμα λιγότερα από 1,5. Θα πρέπει επίσης να έχουν στο σκάφος τους τουλάχιστον δύο κινητά τηλέφωνα, τους αριθμούς των οποίων θα αναγράψουν στη δήλωσης συμμετοχής.

7. Ο Αρχηγός της δράσης  διατηρεί το δικαίωμα άρνησης συμμετοχής ή αποβολής από τη δράση, οποιουδήποτε δεν τηρεί τις οδηγίες πλου ή με τη συμπεριφορά του δημιουργεί πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της

9.  Οτιδήποτε αναφέρεται στις υπεύθυνες δηλώσεις που υπέβαλαν οι συμμετέχοντες, αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των οδηγιών πλου.

                           

Πλεύση - Στάσεις

Σε κάθε περίπτωση ένα σκάφος που θέλει να κάνει στάση για οποιονδήποτε λόγο, θα ενημερώνει σχετικά με το VHF, πριν να κόψει ταχύτητα. Σε περίπτωση μη ηθελημένης στάσης, ενημερώνεται άμεσα o αρχηγός από τον κυβερνήτη του ή το αντίστοιχο σκάφος ασφαλείας.

Για κανένα λόγο κανένα σκάφος δεν βγαίνει από την θέση που του υπέδειξε ο Αρχηγός της ομάδας και δεν υπερβαίνει την cruising speed (ταχύτητα ταξιδιού), η οποία έχει ορισθεί από τον Αρχηγό

Αβαθή

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στα αβαθή. Ο αρχηγός της ομάδας μέσω του VHF θα δίνει σχετικές πληροφορίες για τα αβαθή, αλλά, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, την τελική ευθύνη πλεύσης θα έχουν οι ίδιοι οι κυβερνήτες.

 

Ελλιμενισμός - ανεφοδιασμοί κ.τ.λ.

Οι κυβερνήτες θα πρέπει να έχουν φροντίσει ώστε όλοι οι εφοδιασμοί σε καύσιμα και λιπαντικά να γίνουν στo λιμάνι Το δέσιμο στο λιμάνι θα πρέπει να γίνει με τάξη και ύστερα από οδηγίες των υπευθύνων πρόσδεσης. Φαινόμενα κακής ναυτικής νοοτροπίας (βιασύνη να δέσουμε πρώτοι, σκουπίδια, υπερβολική φασαρία κ.τ.λ.) μπορούν να οδηγήσουν σε αποβολή από τη διοργάνωση.

 

Συμμετοχή Σκαφών

Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς μπορεί να υπάρξει σύσταση για μη συμμετοχή ή απαγόρευση συμμετοχής σε δράσεις για μικρά σκάφη. Σε αυτήν την περίπτωση, όπως και σε όλες τις άλλες και ανεξάρτητα από το μέγεθος του σκάφους, ο κυβερνήτης, αφού λάβει υπόψη του τις δυνατότητες του σκάφους, τις προσωπικές του δυνατότητες και τις δυνατότητες του πληρώματος, αποφασίζει για τη συμμετοχή του ή όχι σε σκέλος ή σε όλη την εκδρομή.

Επιπλέον, εφιστούμε την προσοχή των κυβερνητών ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα σκάφος ή να παραμείνει σε όλη τη δράση. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος με δική τους ευθύνη και με πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις, για να λάβει ή όχι μέρος .

Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ό,τι άλλο ίσως συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να έχουν σε ισχύ τις σχετικά ασφαλιστήρια συμβόλαια.